Companii

New Look pariază pe provincie cu trei magazine noi

Autor: Cristina Roşca

08.02.2012, 14:15 192

Retailerul de modă New Look, intrat pe piaţa locală în 2011, va miza pe expansiune. Grecii de la Fourlis Group, care deţin în România franciza magazinelor Intersport prin intermediul subsidiarei Genco Trade, au adus pe piaţă şi retailerul britanic New Look. Anul trecut au fost deschise patru magazine în Afi Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City în Bucureşti, Maritimo Shopping Center în Constanţa şi Polus Center în Cluj.

"În această primăvară vom inaugura trei noi magazine în Iaşi, Craiova şi Oradea. Suntem în tratative pentru alte locaţii, dar le vom anunţa când discuţiile vor fi finalizate", spune Ionas Ignatios, country manager Genco Trade România&Bulgaria.

La fel ca şi cei mai mulţi retaileri de modă, New Look deschide magazine în centre comerciale. "Nu excludem din planurile noastre de expansiune deschiderea de magazine stradale, dar nu avem nimic planificat", adaugă Ignatios. El mai spune că în ultimii ani nivelul chiriilor a scăzut. În mallurile de succes chiriile au scăzut cu mai puţin decât media, "dar este clar că astăzi proprietarii au înteles că este bine să aibă chiriaşi branduri puternice şi companii serioase, care, de asemenea, atrag mai mulţi clienţi în mall şi ajută mallul să fie mai competitiv". În centrele comerciale pentru retailerii mari chiriile sunt stabilite ca procent din vânzări.

El spune că în ultimele 5 luni - din momentul deschiderii primului magazin - în fiecare zi sute de clienţi intră şi cumpară produse din magazinele New Look. El nu oferă însă date exacte. "Bineînteles că magazinele din Bucureşti înregistrează cel mai mare număr de oameni care intră şi cumpară din magazine".

Clienţii New Look cumpară în special haine, dar şi pantofi şi accesorii. Fiecare cumpărător iese din magazin cu 1,5 - 2 produse în medie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO