Companii

Nestlé s-a aşezat cu brandul Nespresso în mallurile AFI Cotroceni şi Băneasa Shopping City

Nestlé s-a aşezat cu brandul Nespresso în mallurile...

Autor: Cristina Roşca

26.10.2017, 00:05 528
Brandul de cafea de lux Nespresso a intrat pe piaţa locală în vara anului 2015 cu un magazin într-o clădire pe de Calea Dorobanţilor.
Nespresso România, divizie a companiei din industria dulciurilor şi cafelei Nestlé România cu afaceri de 750 mil. lei anual, a deschis două magazine de tip insulă în cele mai importante două malluri din România ca încasări. Primul astfel de magazin a fost deschis acum mai multe luni în Băneasa Shopping City, mallul din nordul Capitalei, zonă unde locuiesc în special persoanele cu venituri medii şi peste medie. Aceştia sunt de altfel şi clienţii ţintă ai brandului Nespresso, poziţionat pe segmentul de lux.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO