Caută doar în titlu
Companii

MOL: Segmentul de non-oil din benzinării a ajuns la două cifre. Sperăm să putem avansa şi pe partea de explorare

Cafeaua şi produsele alimentare vândute în benzinării au ajuns să genereze mai bine de 10% din încasări, spun reprezentanţii MOL România, ascensiunea acestui segment venind în contextul în care oricum diferenţele între carburanţii vânduţi la nivelul pieţei s-au redus destul de mult.

Mai mult, în perioada scăderii consumului petroliştii au ales să dezvolte acest sector pentru a mai echilibra diminuarea volumelor de benzină şi motorină vândute. De anul trecut însă, piaţa a revenit pe plus, principalul factor fiind scăderea semni­ficativă a preţurilor la carburanţi, tendinţă care continuă şi anul acesta când volumele au crescut la nivelul pieţei cu mai bine de 5%. „Ceea ce pot spune este că partea de non-oil a ajuns la o pondere de două cifre în încasările totale“, spune Kinga Daradics, country chairman al MOL România.

Reprezentanta MOL România spunea recent că în staţiile companiei care includ conceptul Fresh Corner sunt disponibile 26 de sortimente de cafea, în aceste staţii fiind prezente cuptoare de pâine, dar şi o selecţie de produse alimentare care aminteşte de cea a unui supermarket. De altfel, potrivit celor mai recente informaţii, conceptul Fresh Corner ar putea fi implementat până la finalul acestui an.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.