Caută doar în titlu
Companii

Peter Ratatics, director operaţional al Mol, Serbia, Slovenia, Ungaria şi România: Ne aşteptăm la o creştere a segmentului noncarburanţi în totalul marjei brute la 30% în 2021, faţă de 27% în prezent.

Retailerul de carburanţi Mol se va axa într-o mai mare măsură asupra serviciilor pentru consumatori în special prin intermediul brandului Fresh Corner. Compania preconizează că va ajunge la o pondere de 30% a acestor servicii din totalul marjei de profit până în anul 2021. În anul 2018, 27% din profiturile grupului au venit din această zonă, a spus în cadrul unui interviu acordat ZF Peter Ratatics, director operaţional al Mol pentru Serbia, Slovenia, Ungaria şi România. 

„În acest context, Fresh Corner joacă, desigur, un rol pivotal, cu accent pe dezvoltarea brandului propriu, care să includă cafeaua, produsele proaspăt preparate şi necesarul pentru cumpărăturile de zi cu zi”, a spus Peter Ratatics.  

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.