Caută doar în titlu
Companii

„Mizăm tot pe creştere organică, dar ni se poate deschide apetitul şi pentru tranzacţii“

Un nivel al vânzărilor de 150 de milioane de euro pentru Regina Maria ar putea fi atins până în 2020.

Procesul de vânzare a operatorului de ser­vicii medicale Regina Maria a du­rat şase luni, iar la capătul unei fi­nale „intense“ întinse pe o săptă­mâ­nă câştigător a fost fondul de in­ves­tiţii Mid Europa. Pentru Regina Maria, pre­lua­rea integrală de către un fond de in­vestiţii des­chide posibilitatea unor achiziţii şi acce­le­rarea extin­de­rii la nivel naţional, fără să adu­că însă schim­bări de strategie sau de ma­nagement, a explicat Fady Chreih, CEO al Regina Maria, în primul interviu de după anun­ţarea tranzacţiei prin care compania a trecut în portofoliul Mid Europa.

„Până acum doi ani spuneam că nu, nu ne uităm la achiziţii, ci doar la creştere organică. Acum ne uităm, pentru că avem capabilitatea finan­ciară să ne extindem un pic mai repede decât voiam noi până în 2020, şi atunci avem un suflu nou de energie pozitivă pe zona asta“, a spus Chreih.

El a venit în conducerea Regina Maria în 2010, ca director executiv după preluarea de către fondul de investiţii Advent Internaţional a unei participaţii de 80% din companie. Din 2013, Chreih a devenit director general al operatorului de servicii me­dicale.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.