Companii

Mişcare pe piaţa farma. Britanicii de la GlaxoSmithKline retrag reprezentanţa Pharma din România. „GSK intenţionează să aducă modificări modelului său operaţional pe unele pieţe din Europa de Sud-Est şi Centrală şi Marea Baltică, inclusiv în România“

GSK are în România două divizii – cea de Consumer Healthcare, medicamentele OTC şi produse de îngrijire orală, şi divizia farma, medicamente cu prescripţie şi vaccinuri.

GSK are în România două divizii – cea de Consumer Healthcare, medicamentele OTC şi produse de îngrijire orală, şi divizia farma, medicamente cu prescripţie şi vaccinuri.

Autor: Georgiana Mihalache

07.10.2020, 20:15 756

♦ GSK activează în România prin două firme, Glaxosmithkline Consumer Healthcare SRL (medicamente fără reţetă, produse de îngrijire orală) şi GSK SRL (divizia farmaceutică, produse cu prescripţie şi vaccinuri) ♦ Retragerea reprezentanţei Farma nu va avea impact asupra accesului pacienţilor la medicamentele GSK, acestea urmând să fie aduse prin parteneri ♦ Marii giganţi internaţionali au ales să intre fie prin reprezentanţe directe pe piaţa locală, fie prin intermediul distribuitorilor.

Britanicii de la Glax­oSmithKline(GSK) au decis să închidă operaţiunile diviziei Farma din România, unde activează prin inter­mediul unei reprezentanţe, fiind vorba de o decizie la nivel internaţional, care priveşte mai multe pieţe din Europa de Sud-Est şi Centrală şi Marea Baltică, după cum au precizat pentru ZF reprezentanţii GSK.

Decizia vine în urma unei schimbări de strategie a companiei, care vizează divizia farma, fără o legătură cu criza COVID-19 sau cu performanţa companiei în ţările vizate de modificări. La nivelul GSK Consumer, adică divizia de OTC-uri şi îngrijire orală, nu vor fi modificări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO