Companii

Miroase a scădere: vânzările de parfumuri de lux au scăzut drastic, dar cele de gel de duş, creme şi lumânări parfumate au luat avânt. Piaţa locală a parfumeriei de nişă este evaluată la 7-10 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF

Andreea Gheorghiu, directorul general al Green Net, companie care deţine lanţul de parfumerii de nişă Beautik Haute Parfumerie

Andreea Gheorghiu, directorul general al Green Net, companie care deţine lanţul de parfumerii de nişă Beautik Haute Parfumerie

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.04.2020, 16:11 197

Izolarea la domiciliu şi precauţia pentru o eventuală criză financiară au redus apetitul cumpărătorilor de parfumuri de lux de pe piaţa locală în ultimele săptămâni, iar antreprenorii din acest domeniu resimt efectele. Odată cu acestea însă, s-a schimbat şi comportamentul de consum.

„S-a schimbat paradigma complet, iar ponderea vânzărilor la noi acum este (mai mare – n. red.) la săpun, săpun lichid, gel de duş, creme de mâini şi de corp, îngrijirea tenului şi lumânări (parfumate – n. red.). Lu­mânările parfumate se bucură de un moment bun, pentru că lumea stă acasă şi simte nevoia confortului sporit, a căldurii”, spune Madeleine Florescu, proprietara maga­zinului de parfumuri de nişă Madison – absolute beauty, din zona Dorobanţi a Capitalei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO