Companii

Mircea Stan, CEO şi fondator Postis: La nivel european, rata de penetrare a online-ului în total comerţ e de 15%-20%, în medie. România este abia la 10%, deci loc de creştere există

Mircea Stan, CEO şi fondator Postis: Cred că lupta în piaţă (în online – n.red.) se va da pe zona de experienţă de cumpărare a clientului, de la produs, la site, la ce se întâmplă după plasarea comenzii. Toate aceste elemente vor diferenţia brandurile.

Mircea Stan, CEO şi fondator Postis: Cred că lupta în piaţă (în online – n.red.) se va da pe zona de experienţă de cumpărare a clientului, de la produs, la site, la ce se întâmplă după plasarea comenzii. Toate aceste elemente vor diferenţia brandurile.

Autor: Ramona Cornea, Cristina Roşca

18.06.2021, 20:00 201

♦ Postis, un start-up local de tehnologie înfiinţat în 2016, a dezvoltat o platformă digitală ce face legătura între companiile de curierat sau curieri mai mici şi retaileri ori firme care pun la dispoziţia clienţilor opţiunea de livrare a comenzilor online ♦ Platforma are în vedere optimizarea serviciului de livrare.

Mircea Stan, CEO şi fondator al companiei de tehnologie Postis, speră ca mare parte dintre com­por­tamentele pe care le-a observat în 2020 să se păstreze la un nivel care să permită în continuare o creştere a comerţului digital. 

„Schimbările de anul trecut care s-au păstrat şi după perioada de lockdown ţin de un apetit mai mare pentru zona de online. Odată cu mutarea în online, a existat o diversificare şi o cerere mult mai mare pentru variante nonstandard de livrare, de la livrări rapide la livrări programate sau chiar la puncte fixe de livrare.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO