Companii

Mihai Marcu, CEO şi preşedinte al grupului MedLife: Avem perspective ambiţioase în ceea ce priveşte dezvoltarea, atât la nivel naţional, cât şi balcanic şi regional

Mihai Marcu, CEO şi preşedinte al MedLife: În ceea ce priveşte 2021, putem spune că sunt premise importante ca MedLife să atingă o cifră de afaceri proformă consolidată în valoare de 340 milioane euro. Această informaţie va putea fi confirmată în luna februarie, atunci când vor fi raportate la BVB rezultatele financiare pentru anul trecut.

Mihai Marcu, CEO şi preşedinte al MedLife: În ceea ce priveşte 2021, putem spune că sunt premise importante ca MedLife să atingă o cifră de afaceri proformă consolidată în valoare de 340 milioane euro. Această informaţie va putea fi confirmată în luna februarie, atunci când vor fi raportate la BVB rezultatele financiare pentru anul trecut.

Autor: Mirabela Tiron

19.01.2022, 19:40 423

♦ Grupul are un buget de investiţii de 100-120 de milioane de euro pentru anul acesta, o pondere importantă va fi alocată pentru tranzacţii în România, dar şi în ţările din regiune.

Mihai Marcu, CEO şi pre­şedinte al Med­Life (simbol bursier M), spune că grupul va continua în mod susţinut planul de extindere, la nivel local vizează oraşe mari precum Cluj, Timişoara, Constanţa, în timp ce la nivel regional analizează  pieţe din ţările apropiate, cu populaţie de aproximativ 10 milioane, unde modelul de business ar putea fi replicat.

„Priorităţile MedLife sunt, în continuare, zona de cercetare, oncologia şi radioterapia, unde am făcut un pas important în 2021, am­plificarea procesului de digi­talizare şi continuarea progr­a­mului de extin­dere teritorială. Avem perspective ambiţioase în ceea ce priveşte dezvoltarea, atât la nivel naţional, cât şi balcanic şi regional. Vom continua în mod susţinut planul de extindere, iar în acest sens, la nivel local vizăm oraşe mari precum Cluj, Timişoara, Constanţa, în timp ce la nivel regional analizăm pieţe din ţările apropiate, cu populaţie de aprox. 10 milioane, unde modelul nostru de business ar putea fi replicat cu success“, a spus Mihai Marcu, CEO şi preşedinte al grupului MedLife. Bugetul de investiţii pentru anul 2022 este de 100-120 milioane de euro, o pondere importantă din această valoare va fi alocată pentru tranzacţii în România şi în ţările din regiune, dezvoltarea şi consolidarea businessului fiind în continuare o prioritate, potrivit lui. „Vizăm consolidarea în oraşele mari, cu peste 150.000 de locuitori prin reţeaua brandului MedLife şi în oraşele medii şi mici prin reţeaua brandului Sfânta Maria“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO