Companii

Mihaela Căluşer, WENS Travel: România a devenit în 2020 destinaţia pe care ne băteam cu toţii în turism

Mihaela CÂluŞer, fondatoare şi managing director al agenţiei de turism WENS Travel.

Mihaela CÂluŞer, fondatoare şi managing director al agenţiei de turism WENS Travel.

Autor: Miruna Diaconu

25.03.2021, 18:30 270

Agenţia de turism a lansat două noi produse, numite Work Away From Home, destinat celor care vor să lucreze remote departe de casă, şi Retreat Yourself, un produs destinat dezvoltării profesionale sau personale.

Agenţiile de turism au trecut printr-o grea încercare odată cu pandemia, iar multe dintre acestea au încercat să se replieze, să caute noi destinaţii, dar şi să le ofere turiştilor noi produse. Deşi în anii anteriori crizei, turismul individual se afla pe un trend ascendent, Mihaela Căluşer, fondatoare şi managing director al agenţiei de turism WENS Travel, spune că odată cu pandemia turiştii au început să aibă mai multă încredere în agenţiile de turism.

„Turiştii au mai multă încredere acum să cumpere de la agenţii de turism despre care ştiu că lucrează de ani de zile cu anumite destinaţii şi care sunt la curent cu situaţia punctuală a acelor destinaţii. Desigur, turiştii sunt din ce în ce mai informaţi cu privire la condiţiile de intrare/ieşire din diferite ţări, dar apreciază enorm fluxul constant de informaţii care îi ajută să ia decizia corectă de cum­părare“, spune pentru ZF Mihaela Căluşer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO