Companii

Mici, tot mai mici: suprafaţa medie a unui magazin Profi s-a înjumătăţit faţă de primul an de prezenţă pe piaţă, la 315 mp

Mici, tot mai mici: suprafaţa medie a unui magazin Profi...

Autor: Cristina Roşca

13.09.2019, 21:53 744

♦ Lanţul de magazine avea la finalul anului trecut circa 920 de unităţi cu o suprafaţă netă totală de 291.000 mp

♦ În 2001, anul când compania a început să se dezvolte, Profi avea 5 magazine cu o suprafaţă cumulată de 3.000 mp.

Un magazin Profi măsura anul trecut în medie 315 mp, suprafaţa fiind aproape la jumătate faţă de 2001, anul când reţeaua a făcut primii paşi pe piaţă, arată calculele ZF făcute pe baza datelor communicate de companie.

De altfel, suprafaţa medie a magazinelor reţelelei se află pe un trend descendent de mai mulţi ani, urmând astfel direcţia pieţei de comerţ alimentar în ansamblul său. Aceasta din urmă se schimbă în funcţie de modificările comportamentului de consum. Mai exact, în ultimii ani se remarcă local – dar nu numai – o preferinţă a consumatorului pentru formate mai mici de magazine, aflate în proximitatea casei sau a biroului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO