Companii

Metro reia ofensiva cu franciza LaDoiPaşi şi ţinteşte 2.000 de magazine de proximitate până în 2020

Franciza LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 şi în cel mai bun moment ajunsese la 700 de unităţi faţă de 430 astăzi.

Retailerul Metro Cash & Carry ţinteşte un număr de 2.000 de m­agazine de proximitate până în 2020, de circa cinci ori mai multe de­cât în prezent. Reţeaua LaDoiPaşi, lan­sată de Metro în 2012, numără 430 de magazine, dintre care 25 de lo­caţii au fost inau­gurate în ultimele două luni.

„Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor şi al micilor comer­cianţi cu un model de business viabil şi adaptat dinamicii socio-econo­mi­ce. Prin susţinerea dezvo­ltării maga­zi­ne­lor independente de proxi­mi­tate, contribuim la conso­li­darea co­mer­ţului tradiţional şi a eco­siste­mu­lui de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPaşi îşi doreşte cum­părături ra­pide, plăcute, într-un me­diu fa­miliar, parte din viaţa comu­nităţii“, a declarat Violeta Luca, re­tail director Metro Cash & Carry România.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.