Companii

Metro: Comerţul de proximitate şi discounterii sunt câştigătorii crizei actuale, clienţii se reîntorc în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranţă

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor.

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor.

Autor: Cristina Roşca

23.07.2021, 19:15 127

Comerciantul german Metro Cash&Carry România a încheiat anul 2020, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019 Este cel mai bun rezultat în lei de la intrarea companiei pe piaţă în 1996 Nemţii au local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.

Grupul german Metro Cash&Carry România va miza în acest an, la fel ca în ultimii doi, pe ex­tin­derea rapidă a reţelei de magazine în franciză LaDoiPaşi şi nu pe deschiderea de magazine proprii. În pri­mele şase luni din an au fost inau­gurate 215 unităţi de proximitate LaDoiPaşi, fiind depăşit pragul de 1.500 de magazine, iar oficialii Metro spun că ţinta până la finalul anului este de 1.600 de spaţii de retail sub acest brand. Aceas­tă valoare ia în calcul atât deschiderile, cât şi eventualele închideri sau ieşirile din parteneriat.

„În ciuda perioadei grele traversate de piaţa de retail din întreaga lume, Metro Cash & Carry România a reuşit să dezvolte afacerile locale deschizând în ritm accelerat 215 magazine LaDoiPaşi în 186 de localităţi în primul semestru al acestui an“, spun reprezentanţii grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO