Metro Cash & Carry, cel mai vechi jucător de pe piaţa de comerţ modern, care deţine în prezent două spaţii de depozitare în zona Bucureştiului, reia investiţiile în această zonă, una dintre cele mai „fierbinţi“ pentru companiile din comerţ.
„În acest an, Metro Cash & Carry România intenţionează să mărească cu 20% suprafeţele acestor spaţii de depozitare“, spun oficialii companiei care a deschis porţile comerţului modern în 1996.
Jucătorii din comerţul modern local au ajuns să aibă - fie în proprietate, fie în chirie - circa 90 de hectare de depozite logistice. Din totalul suprafeţei, mai bine de 55% este în proprietatea reţelelor străine de comerţ.
În plus, într-o zi normală, din cele două depozite din Bucureşti şi din magazinele Metro din ţară se livrează marfa către clienţii companiei, folosind în medie alte 100 de camioane. „Aşadar, este vorba atât despre o flotă subcontractată, cât şi despre o flotă proprie“, adaugă reprezentanţii Metro Cash & Carry.
Metro Cash & Carry este unul dintre cei mai importanţi jucători locali din comerţ, cu afaceri de circa 968 mil. euro în 2016 (ultimul an pentru care există date publice) şi 30 de magazine pe format cash & carry.