LIVE: VIDEOCONFERINŢA ZF - ECONOMIA VERDE. Provocările transportului verde. Cum vom putea transporta mărfurile şi oamenii cu emisii de carbon zero?
Companii

Metro Cash & Carry reia investiţiile şi extinde cu 20% suprafaţa logistică. Investiţiile în zona de logistică sunt de regulă legate de planurile de expansiune ale comercianţilor

Metro Cash & Carry, cel mai vechi jucător de pe piaţa de comerţ modern, care deţine în prezent două spaţii de de­po­zitare în zona Bucureştiului, reia investiţiile în aceas­tă zonă, una dintre cele mai „fierbinţi“ pentru companiile din comerţ.

„În acest an, Metro Cash & Carry România inten­ţio­nează să mărească cu 20% suprafeţele acestor spaţii de de­pozitare“, spun oficialii companiei care a deschis por­ţile comerţului modern în 1996.

Jucătorii din comerţul modern local au ajuns să aibă  - fie în proprietate, fie în chirie - circa 90 de hectare de depozite logistice. Din totalul suprafeţei, mai bine de 55% este în proprietatea reţelelor străine de comerţ.

În plus, într-o zi normală, din cele două depozite din Bucureşti şi din magazinele Metro din ţară se livrează marfa către clienţii companiei, folosind în medie alte 100 de camioane. „Aşadar, este vorba atât despre o flotă sub­con­tractată, cât şi despre o flotă proprie“, adaugă repre­zen­tanţii Metro Cash & Carry.

Metro Cash & Carry este unul dintre cei mai im­por­tanţi jucători locali din comerţ, cu afaceri de circa 968 mil. eu­ro în 2016 (ultimul an pentru care există date publice) şi 30 de magazine pe format cash & carry.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.