Companii

Metro Cash & Carry reia investiţiile şi extinde cu 20% suprafaţa logistică. Investiţiile în zona de logistică sunt de regulă legate de planurile de expansiune ale comercianţilor

Metro Cash & Carry reia investiţiile şi extinde cu 20%...

Autor: Cristina Roşca

20.04.2018, 00:07 1189

Metro Cash & Carry, cel mai vechi jucător de pe piaţa de comerţ modern, care deţine în prezent două spaţii de de­po­zitare în zona Bucureştiului, reia investiţiile în aceas­tă zonă, una dintre cele mai „fierbinţi“ pentru companiile din comerţ.

„În acest an, Metro Cash & Carry România inten­ţio­nează să mărească cu 20% suprafeţele acestor spaţii de de­pozitare“, spun oficialii companiei care a deschis por­ţile comerţului modern în 1996.

Jucătorii din comerţul modern local au ajuns să aibă  - fie în proprietate, fie în chirie - circa 90 de hectare de depozite logistice. Din totalul suprafeţei, mai bine de 55% este în proprietatea reţelelor străine de comerţ.

În plus, într-o zi normală, din cele două depozite din Bucureşti şi din magazinele Metro din ţară se livrează marfa către clienţii companiei, folosind în medie alte 100 de camioane. „Aşadar, este vorba atât despre o flotă sub­con­tractată, cât şi despre o flotă proprie“, adaugă repre­zen­tanţii Metro Cash & Carry.

Metro Cash & Carry este unul dintre cei mai im­por­tanţi jucători locali din comerţ, cu afaceri de circa 968 mil. eu­ro în 2016 (ultimul an pentru care există date publice) şi 30 de magazine pe format cash & carry.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO