Companii

Metro Cash&Carry: Peste 70% din furnizorii de produse proaspete provin din România

Metro a lansat un program dedicat producătorilor ro mâni de legume şi fructe sub brandul „De-ale noastre“ în 2012

Metro a lansat un program dedicat producătorilor ro mâni de legume şi fructe sub brandul „De-ale noastre“ în 2012

Autor: Cristina Roşca

06.07.2016, 00:00 637

„Cele mai prezente articole produse în România sunt cele din categoria de legume-fructe, carne, ouă, peşte, panificaţie industrială-brutărie, mezeluri.“

Lanţul de 30 de magazine Metro Cash & Carry cu afaceri anuale de circa 1 mld. euro a ajuns să lucreze cu 350 de furnizori locali de produse proaspete şi ultraproaspete din toate regiunile ţării. Din total, circa o treime, respectiv 100 de producători, sunt fur ni zori de legume şi fructe şi sunt implicaţi în programul „De-ale noastre“ menit să alimenteze magazinele Metro Cash & Carry cu zeci de categorii de produse de profil.

Lanţul de magazine a intrat pe piaţa locală în 1996 deschizând porţile comerţului modern din România într-o perioadă în care niciun alt nume mare se gândea să vină.

„Încă din 1996, anul intrării Metro pe piaţa din România, ne-am dorit şi am susţinut dezvoltarea economiei locale, având în vedere că un loc important printre furnizorii noştri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare şi am avut în vedere cooperarea directă cu aceştia, astfel încât să le putem oferi clienţilor noştri o sortimentaţie variată de produse româneşti şi proas pete, precum şi să îi susţinem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere şi de lungă durată cu Metro“, a declarat Adina Tîmplaru, head of corporate communications în cadrul Metro Cash & Carry România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO