Companii

Meli Melo estimează stagnare după o creştere de zece procente în 2012

Meli Melo estimează stagnare după o creştere de zece...

Autor: Cristina Roşca

08.04.2013, 14:20 166

Lanţul de magazine de bijuterii şi accesorii Meli Melo Paris şi-a bugetat pentru acest an stagnarea cifrei de afaceri la nivelul de 8,25 mil. euro înregistrat în 2012. Anul trecut afacerile companiei au avansat cu aproape opt procente de la 7,65 mil. euro pe fondul deschiderii de noi magazine.

Meli Melo deţine pe piaţa locală 41 de magazine şi vrea să continue expansiunea atât în România cât şi în afara graniţelor.

Înfiinţată acum 15 ani, compania are 3.500-4.000 de vizitatori pe lună în fiecare magazin al reţelei. Cei care decid să cumpere cheltuie în medie 55 de lei la fiecare achiziţie, iar cele mai cumpărate produse sunt genţile, bijuteriile şi accesoriile de păr.

În ceea ce priveşte vânzărilezf magazinele Meli Melo Paris, se observă o sezonalitate. Cele mai mari vânzări sunt obţinute vara, în preajma sărbătorilor de iarnă şi în luna martie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO