♦ Retailerul olandezo-belgian este activ pe piaţa magazinelor mici, supermarketuri şi unităţi de proximitate modernă ♦ Primele case de marcat de tip self scan, unde clientul îşi scanează singur produsele şi tot el plăteşte, au fost implementate în 2019.
Reprezentanţii reţelei de magazine Mega Image spun că retailul este o industrie dinamică şi competitivă, motiv pentru care an de an apar schimbări atât în magazine, acestea fiind vizibile cu ochiul liber, cât şi în back-office, în cazul proceselor care nu sunt percepute neapărat de către consumator.
O astfel de schimbare relativ recentă este apariţia caselor de marcat de tip self-checkout unde clientul îşi scanează singur produsele şi tot el plăteşte. Oficialii lanţului de magazine nu exclud ca pe viitor să existe doar astfel de sisteme, ceea ce ar schimba într-o mare măsură organigramele în retail dat fiind că circa 80% dintre angajaţi sunt lucrători comerciali sau casieri. Doar Mega Image are circa 9.000 de salariaţi conform celor mai recente date publice.