Companii

Mega Image lansează o nouă marcă proprie, MEGA, urmând să se concentreze prioritar pe dezvoltarea ei, în timp ce portofoliul de mărci proprii 365 şi Delhaize va fi redus

Mega Image lansează o nouă marcă proprie, MEGA,...

Autor: Roxana Rosu

06.12.2021, 11:27 1532

Retailerul olandezo-belgian Mega Image lansează o nouă marcă proprie, Mega, care include atât produse alimentare, cât şi nealimentare, şi care va fi disponibilă în curând în toată reţeaua de magazine din România, compania urmând să se concentreze prioritar pe dezvoltarea ei, în timp ce portofoliul de mărci proprii 365 şi Delhaize va fi redus.

În total, noua gamă va avea peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, şi se va extinde în permanenţă.

“De când am pornit la drum, acum mai bine de 25 de ani, ne-am dorit ca Mega Image să fie sinonim cu calitatea. Şi nu doar cu calitatea, ci cu calitatea la un preţ corect. Am vrut ca toţi clienţii care cumpără de la noi cu toată încrederea să primească înapoi produse de încredere. Să fie mulţumiţi, încrezători că au făcut o alegere bună”, spune Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare, e-commerce şi sustenabilitate Mega Image.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO