Companii

Matthew Strassberg, Mid Europa Partners: Această perioadă ar putea să fie un catalizator pentru o serie de investiţii noi planificate pentru a doua parte a lui 2020 şi pentru 2021

„Dacă în cazul unei crize clasice, cererea scade pentru businessurile de retail, în contextul actual afacerile din comerţul alimentar - online şi offline -, din comerţul farma şi alte câteva categorii din domeniu nu sunt afectate de o scădere a apetitului de consum. În acelaşi timp, cererea în sectoare care de regulă sunt rezistente la crize, cum este sectorul serviciilor private de sănătate, a scăzut acum semnificativ.“ Matthew Strassberg, co-managing partner Mid Europa Partners

„Dacă în cazul unei crize clasice, cererea scade pentru businessurile de retail, în contextul actual afacerile din comerţul alimentar - online şi offline -, din comerţul farma şi alte câteva categorii din domeniu nu sunt afectate de o scădere a apetitului de consum. În acelaşi timp, cererea în sectoare care de regulă sunt rezistente la crize, cum este sectorul serviciilor private de sănătate, a scăzut acum semnificativ.“ Matthew Strassberg, co-managing partner Mid Europa Partners

08.04.2020, 19:00 191
Fondul de investiţii are în portofoliul din România trei companii - Regina Maria (servicii medicale private), Profi (retail) şi Urgent Cargus (curierat). Prima tranzacţie făcută local datează de mai mulţi ani, mai exact un pachet de acţiuni la operatorul telecom Connex, pachet vândut ulterior către Vodafone. Mid Europa Partners a investit în România 1,5 mld. euro - tranzacţii directe sau de tipul tuck-in (achiziţii făcute de firmele din portofoliu). Fondul de investiţii Mid Europa Partners va accelera investiţiile în Europa Centrală şi de Est în a doua parte a acestui an şi în 2021, focusul urmând a fi pe afa­ceri le­gate de consumul privat. Matthew Strass­berg, co-managing partner în cadrul Mid Eu­ropa Partners, afirmă că în această perioadă, marcată de pandemia de COVID-19, vor apărea oportunităţi în rândul afacerilor care au probleme de lichidităţi, iar inves­titorii care au fonduri vor putea profita de pe urma unor evaluări în scădere. „Strategia de investiţii a Mid Europa este şi va rămâne aceeaşi, focusul nostru fiind pe afaceri din Europa Centrală, businessuri ce provin din sectoare legate de consum, precum retail, FMCG, comerţ online sau servicii medicale private. În cadrul acestor sectoare noi ne aşteptăm să apară un număr tot mai mare de oportunităţi dat fiind că în mod inevitabil afacerile mici vor fi afectate, iar jucă­torii care nu au o capi­tali­zare bună ar putea căuta să facă exit“, spune executivul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO