Companii

Marius Pricope şi Ciprian Ploşniţă din judeţul Vrancea cultivă 85 ha de viţă-de-vie în comuna Străoane şi au început producţia de vin sub brandul Moşia Domnească. „În 2017 am început să facem crama cu propriile economii, în 2019 am investit circa 220.000 în echipamente, iar acum investim 400.000 de euro în utilaje, proiecte cu cofinaţare europeană.“

ANTREPRENORI LOCALI

Marius Pricope şi Ciprian Ploşni­ţă au început să cultive primii struguri în urmă cu zece ani, pe o suprafaţă de două hectare, moş­te­ni­tă de la părinţi, ca un hobby. Acum, pe Dea­lul Chice­rea, în comuna Străoane din judeţul Vrancea, au o plantaţie de 85 de hectare de viţă-de-vie şi de anul acesta au început să producă şi vin îmbuteliat sub brandul Moşia Domnească.

„Din cele 85 de hectare de viţă-de-vie, 65 sunt plantaţii noi făcute cu bani europeni, de peste un milion de euro. Iniţial am început ca un hobby, cu două hectare, apoi s-a ivit oportuni­ta­tea de a ne extinde şi din 2015 am făcut fir­ma şi ne-am ocupat strict de asta, deşi nici­unul nu avea experienţă în do­meniu, ci doar pasiune. (...) În 2017 am început să facem crama cu propriile eco­nomii, în 2019 am investit circa 220.000 în echipamente, iar acum investim 400.000 de euro în utilaje, proiecte cu cofinaţare europeană“, spune Marius Pricope, cofondator al companiei Vinuri Păncene, care deţine brandul Moşia Domnească.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.