Companii

Maria Tătaru, marketing manager al Autonom: Este din ce în ce mai greu să găseşti oameni specializaţi în România, dar nu imposibil

Maria Tătaru, marketing manager al Autonom rent a car

Maria Tătaru, marketing manager al Autonom rent a car

Autor: Georgiana Mihalache

27.11.2019, 07:35 1334

Lipsa de forţă de muncă este o provocare pentru antreprenori, dar brandul unei companii poate atrage persoanele specializate, susţine Maria Tătaru, marketing manager al Autonom rent a car, companie de închirieri de maşini, care şi-a diversificat portofoliul şi în alte domenii.

„Autonom a început de la o idee văzută afară de către tatăl fraţilor Ştefan care au fondat compania. Am acoperit un segment aici în Piatra-Neamţ – românii care se întorceau din străinătate. În construcţia brandului Autonom au contat valorile fondatorilor, pe baza cărora a fost creată cultura organizaţională. Este din ce în ce mai greu să găseşti oameni specializaţi în România, dar nu imposibil“, a spus Maria Tătaru.

Povestea Autonom Services a început în anul 2006 după ce fraţii Marius şi Dan Ştefan au decis ca după terminarea studiilor în Franţa, respectiv SUA, să intre în afaceri. Cifra de afaceri a Autonom Services SA în anul 2018 a fost de aproximativ 28 de milioane de euro. Recent, compania a trecut şi printr-un proces de rebranduire.

Ziarul Financiar, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România au ajuns la Piatra-Neamţ în turneul de confe­rinţe Branduri româneşti, dedicate antreprenorilor locali care au pus bazele numelor puternice din businessul local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO