Companii

Mărcile private şi exclusive contribuie cu 22,5% la totalul businessului Mega Image

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability la Mega Image

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability la Mega Image

Autor: Cristina Roşca

01.10.2019, 07:53 398

Mărcile private şi exclusive contribuie cu 22,5% la totalul businessului Mega Image care a fost de 5,7 mld. lei în 2018. Astfel, produse ce poartă mărci precum Gusturi Româneşti, Ethos, Delhaize, Care, Mega Apetit sau 365 contribuie cu aproape 1,3 mld. lei la totalul cifrei de afaceri din România a companiei.

„Din totalul vânză­rilor de mărci private, Gusturi Româ­neşti re­pre­zintă circa 30%, iar pon­derea nu poate creş­te prea mult pentru că nu poţi intra cu aceas­tă marcă pe seg­mentul non-food. Spre exemplu, 365 este un brand puternic, cu o con­tribuţie mai mare în totalul businessului. Este avan­tajat de numărul mare de pro­duse şi de faptul că este po­ziţ­ionat pe segmen­tul entry level ca preţ“, spu­nea recent Adrian Nico­la­es­cu, vicepre­şe­dinte brand mar­keting, communi­ca­tion & sus­tenability în cadrul Mega Image.

Marca privată Gusturi Româneşti a fost lansată pe piaţă în 2009 şi are astăzi circa 400 de produse în portofoliu în contextul în care un magazin Mega Image ajunge la 13.000 de articole (SKU-uri). Sub umbrela mărcii proprii Gusturi Româneşti, Mega Image are, pe lângă dulciuri sau produse lactate, şi legume şi fructe pe care şi le procură de la furnizori locali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO