Caută doar în titlu
Companii

Mărcile private încep să-şi facă loc pe piaţa de 1,2 mld. lei a jucăriilor: retailerul Kaufland atacă piaţa dominată de Jumbo şi Lego. România importă jucării de şapte ori mai mult decât produce

Mărcile private încep să câştige teren şi în piaţa de jucării, lanţul de hipermarketuri Kaufland, cel mai mare comerciant local după cifra de afaceri, lansând propriul brand de jucării tradiţionale sub numele Kidland, după cum arată un raport realizat de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Miza este o piaţă de 1,2 miliarde de lei anual, în care jucările tradiţionale (jocuri de tip puzzle, jucării de pluş, din lemn) ocupă cea mai mare pondere – circa 60% din total, restul fiind contri­buţia jocurilor video. Repre­zen­tanţii Kaufland nu au putut fi contactaţi până la închiderea ediţiei pentru a oferi detalii privind planurile pe această piaţă.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.