Companii

Manuela Voicilă, master Francizat, Business Networking International (BNI): Profilul clientului nostru este o afacere mică sau medie care vrea să-şi scaleze business-ul

Manuela Voicilă, master Francizat, Business Networking...

Autor: Răzvan Botea

16.05.2018, 12:56 200

Profilul clientului care să cumpere o franciză BNI este o afacere mică sau medie, de obicei medie, care vrea să-şi ducă business-ul la nivelul următor, a spus Manuela Voicilă, master Francizat, Business Networking International (BNI), în cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciză Transilvania”.

„În BNI, avem şi un departament de suport, nu doar de training. Acesta este unul dintre modurile prin care facem afacerea să crească.”

Pentru francize regionale, oferta BNI include un calcul pentru potenţialul regiunii, o reţea globală prezentă în 71 de ţări, suport, traininguri şi suport tehnologic.

Ce a mai spus Manuela Voicilă la Forumul de franciză Transilvania:

  • O relaţie cu franciza de fapt îneamnă o relaţie şi cu master francizatul. Şi noi suntem un business de servicii, dar mai presus de toate este un business în care servim membrii.
  • În termeni de profitabilitate, business-ul este unul profitabil, dar nu caut acei oameni care sunt interesaţi de cifre, caut oameni care să fie interesaţi de oameni şi să fie dispuşi să înveţe pentru că atingem destine la un nivel foarte profund.
 

Citiţi pe larg declaraţiile speakerilor de la Forumul de Franciză Transilvania, precum şi o analiză privind perspectivele acestei pieţe în ediţiile viitoare ale Ziarului Financiar.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO