Companii

Luiza Novac Nomicos, managing director Whirlpool România: Simţim presiune pe lanţul de producţie în contextul unei cereri mari de produse. Producătorul de electrocasnice a încheiat anul trecut cu afaceri de puţin sub pragul de 300 mil. lei, în scădere cu 15% faţă de 2019

Profitul net al Whirlpool România a crescut însă în pandemie, mai exact s-a mai mult decât dublat la 2,8 mil. lei.

Profitul net al Whirlpool România a crescut însă în pandemie, mai exact s-a mai mult decât dublat la 2,8 mil. lei.

Autor: Cristina Roşca

05.07.2021, 19:20 223

Grupul american Whirlpool, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de electro-IT, şi-a bugetat pentru 2021 o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri din România după ce pandemia a dus la un declin al businessului de 15%. Astfel, compania şi-a bugetat o cifră de afaceri de 330 mil. lei în acest an, aproape de nivelul din 2019, anul de dinaintea pandemiei, dar tot sub acel prag. „Cele mai mari trei provocări la începutul acestui an sunt presiunea pe lanţul de producţie în contextul unei cereri de produse pe un trend foarte accelerat, în linie cu dinamica ultimelor 12 luni, reinventarea modelului digital de comunicare cu consumatorul final din România şi redefinirea modelului strategic de go to market pentru portofoliul nostru, alcătuit din trei branduri - Hotpoint, Whirlpool şi Indesit“, spune Luiza Novac Nomicos, managing director la Whirlpool România. Ea a fost numită în funcţie în acest an, venind de la P&G, unde a lucrat circa 15 ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO