Companii

Luiza Naduh, Smiling Shoes: Am observat un val de apreciere pentru made in Romania. Oamenii încep să susţină businessurile locale, iar apoi efectul e în lanţ

ZF 15 minute cu un antreprenor

Luiza Naduh, Smiling Shoes: Noi sperăm ca brandul să existe şi peste ani. E clar că moda trece printr-o perioadă de reorganizare. Direcţia de mers e către slow fashion, aşa cum era normal. De fapt sunt trei direcţii: slow fashion, online şi sustenabilitate. Noi deja făceam asta şi vreau să continuăm fără campanii masive de reduceri, fără stocuri.

Luiza Naduh, Smiling Shoes: Noi sperăm ca brandul să existe şi peste ani. E clar că moda trece printr-o perioadă de reorganizare. Direcţia de mers e către slow fashion, aşa cum era normal. De fapt sunt trei direcţii: slow fashion, online şi sustenabilitate. Noi deja făceam asta şi vreau să continuăm fără campanii masive de reduceri, fără stocuri.

Autor: Cristina Roşca

30.06.2020, 19:40 402

 Într-o perioadă normală compania realizează în atelierul propriu de producţie de la Târgovişte 18-20 de perechi de pantofi pe zi, în funcţie de sezonalitate ♦ În contextul pandemiei producţia a scăzut la 12 perechi de încălţări ♦ Pantofii Smiling Shoes sunt vânduţi acum doar online după compania ce a închis showroomul fizic.

Familia Naduh, implicată în producţia de încălţăminte începând cu anii ‘90 şi ajunsă deja la a doua generaţie, a pariat pe online încă de la începuturi şi în contextul pandemiei s-au văzut efectele.

„Din fericire, noi încă de la început, din 1994, am avut showroom virtual şi un magazin online şi pe asta ne-am bazat foarte mult timp. Acum trei ani de zile am deschis showroomul fizic, mai mult ca o completare a experienţei online. Astfel, noi deja aveam businessul organizat pentru a gestiona etapa neprevăzută de pandemie“, spune Luiza Naduh, cea care alături de sora sa Corina Naduh duce mai departe businessul Smiling Shoes fondat de tatăl lor.

Compania a renunţat în această perioadă marcată de pandemia de COVID-19 la showroomul din Bucureşti pentru că nu s-a înţeles cu proprietarul. A fost o decizie luată cu sânge rece. Astfel, operaţiunile sunt din nou strict online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO