Companii

Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai valoroase zece branduri de modă din lume nu şi-au pus România pe hartă. Japonezii de la Uniqlo, chinezii de la ANTA şi canadienii de la Lululemon nu sunt prezenţi pe plan local

Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai...

Autor: Cristina Roşca

09.12.2021, 16:15 1097

Cele mai valoroase zece branduri de modă din lume sunt evaluate în acest an la 180 mld. dolari, în urcare 53% faţă de anul anterior, arată raportul Kantar Brandz - 2021, Most Valuable Global Brands.

Clasamentul este divers şi cuprinde nume mari, din diferite colţuri de lume, mărci care în mare parte sunt în topul vânzărilor şi pe plan local. Totuşi, există trei branduri - Uniqlo (Japonia), ANTA (China) şi Lululemon (Canada) - care nu sunt pe plan local direct sau în franciză, astfel că nu au operaţiuni semnificative în România.

Japonezii de la Uniqlo, brand evaluat la peste 15 mld. dolari, au spus anterior că îşi concentrează atenţia pe vestul Europei, acolo unde deja sunt activi, şi nu au în vedere să îşi întoarcă privirea către estul Bătrânului Continent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO