Companii

Lidl limitează numărul de clienţi prezenţi în magazinele cu trafic mai mare de clienţi. „Clienţii intră în magazin eşalonat, astfel încât să evităm aglomeraţia”

Lidl limitează numărul de clienţi prezenţi în...

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.03.2020, 17:09 375

În magazinele cu trafic intens de persoane, Lidl a limitat număr de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite unităţi.

„Am limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite megazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienţi, accesul în magazin se face dirijat. Clienţii intră în magazin eşalonat, astfel încât să evităm aglomeraţia”, a anunţat discounterul german Lidl.

De asemenea, în magazinele Lidl sunt montate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat, care indică distanţa de siguranţă de 1 metru, şi panouri transparente de protecţie la casele de marcat.

Discounterul german are peste 250 de magazine în oraşele din România şi circa 6.000 de salariaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO