Companii

Laurenţiu Duică, Colliers: Sunt cel puţin patru-cinci investiţii care iau în calcul relocarea producţiei în România. Parcurile industriale şi InvestRomania trebuie să joace un rol important

Laurenţiu Duică, partner & head of Industrial Agency la Colliers International: Pandemia a atras atenţia mai multor investitori care acum vor să investească în logistică deoarece aici obţin un profit sigur. Indiferent de pandemie, de logistică este şi va fi nevoie. Dezvoltatori precum Global Vision şi Element Industrial fac mult mai interesantă această piaţă dominată de CTP şi WDP. Acum vin şi cei de la VGP care securizează terenuri. Acum este o perioadă bună pentru a securiza terenuri, pentru a obţine avize şi a investi în infrastructură

Laurenţiu Duică, partner & head of Industrial Agency la Colliers International: Pandemia a atras atenţia mai multor investitori care acum vor să investească în logistică deoarece aici obţin un profit sigur. Indiferent de pandemie, de logistică este şi va fi nevoie. Dezvoltatori precum Global Vision şi Element Industrial fac mult mai interesantă această piaţă dominată de CTP şi WDP. Acum vin şi cei de la VGP care securizează terenuri. Acum este o perioadă bună pentru a securiza terenuri, pentru a obţine avize şi a investi în infrastructură

Autor: Bogdan Alecu

11.01.2021, 13:00 948

♦ Pandemia a jucat un rol important în accelerarea pieţei industriale şi a determinat multe companii să ia în calcul relocarea producţiei dinspre Asia, mai aproape de piaţa europeană, în special în zona Europei de Est ♦ În plus, comerţul online susţine dezvoltarea logistică.

Un nou jucător de pe piaţa de comerţ online va intra în România în 2021, iar acesta deja vrea să contracteze peste 40.000 mp de spaţiu logistic. Investiţia are loc în contextul în care piaţa de e-commerce a crescut puternic în 2020 pe fondul pandemiei.

„Vom avea un nou jucător pe piaţa de comerţ online din Polonia. Deschiderea unui centru în România ţine mult de echipa locală, ca ei să îşi asume o responsabilitate şi să reducă costul cu transportul. Puterea de cumpărare creşte, iar noua generaţie s-a concentrat mult pe online, pe achiziţii. Şi în viitor, mallurile vor deveni centre de entertainment unde vei merge să iei masa, vei merge la un film sau la distracţie, însă cumpărăturile vor fi făcute pe internet“, a spus Laurenţiu Duică, partner & head of Industrial Agency la Colliers International.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO