Companii

Lanţurile româneşti de cafenele şi restaurante îşi mută privirea către Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultură a clientului, orientată spre consum“

TENDINŢE ÎN BUSINESS

5 to Go a deschis în 2021 prima cafenea la Paris. Conceptul cuprinde o cafenea 5 to Go şi o gogoşerie Donuterie, un alt brand local.

5 to Go a deschis în 2021 prima cafenea la Paris. Conceptul cuprinde o cafenea 5 to Go şi o gogoşerie Donuterie, un alt brand local.

Autor: Cristina Roşca

18.12.2021, 18:46 380

♦ Prima afacere locală care a mizat puternic pe expansiune peste hotare a fost reţeaua SaladBox, care are acum circa 15 ţări pe harta proprie ♦ În plină pandemie, 5 to Go şi DAbo Doner au deschis localuri în străinătate ♦  Alţi jucători precum Spartan şi City Grill prospectează pieţele externe, dar evoluţia crizei sanitare joacă un rol în decizia finală.

5 to Go şi DAbo Doner sunt două branduri româneşti din piaţa res­ta­urantelor şi cafenelelor care se gă­sesc acum în Franţa sau Marea Britanie. Antreprenorii care au creat aceste concepte pe plan local şi-au fă­cut curaj în plină pan­demie să meargă pe pie­ţe unde gastro­no­mia şi cafeaua sunt la ele acasă, unde sunt ridicate la rang de artă. Iar planurile lor nu se opresc aici, la fel cum mai sunt şi alţi antreprenori care îşi îndreaptă privirea către Occident.

„Ridicăm toate pânzele sus şi am încredere că vom face o figură frumoasă în Franţa, aici unde industria HoReCa este una dintre cele mai performante din lume!“, spunea Radu Savopol, cofondator al 5 to Go, cel mai extins jucător de pe piaţa locală a cafenelelor, la deschiderea primei unităţi din Oraşul Luminilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO