Companii

Lanţul de restaurante Maison des Crepes, lansat în 2016 de Valentin şi Ruxandra Strugaru, se extinde cu patru restaurante în franciză în Buzău, Bucureşti, Ploieşti şi Iaşi, în parteneriat cu City Grill

Lanţul de restaurante Maison des Crepes, lansat în 2016...

Autor: Roxana Rosu

13.12.2021, 16:00 192

Lanţul de restaurante Maison des Crepes, lansat în 2016 de Valentin şi Ruxandra Strugaru, se extinde cu patru restaurante în franciză în Buzău, Bucureşti, Ploieşti şi Iaşi, în parteneriat cu Grupul City Grill.

În vara acestui an, City Grill, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de restaurante din Româ­nia, a preluat 49% din Maison des Crepes, iar Valentin Strugaru a păstrat pachetul majoritar. Strugaru a lucrat anterior în cadrul Domino’s Pizza, o multinaţională adusă lo­cal în sistem de franciză.

City Grill a plătit 500.000 de euro, sumă ce include şi cashoutul antrepre­no­rului şi suma necesară in­vestiţiilor iniţiale în pro­cesul de francizare.

Reţeaua Maison des Crepes are trei restaurante în Bucureşti şi două în provincie (Piteşti şi Constanţa), iar în acest an a lansat şi sistemul de franciză.  Firma este în discuţii avansate şi pentru o locaţie în Braşov.

Pentru un astfel de local e nevoie de o investiţie de 30.000-50.000 de euro.

Conceptul Maison des Crepes  adună câteva zeci de combinaţii de crepes şi pancakes, sărate sau dulci, şi o selecţie de produse complementare, produse gluten free, dar şi vegane, chiar şi baby friendly.

”Încă de la lansarea primului restaurant Maison des Crepes, românii au redescoperit clătitele, îndrăgostindu-se de preparatele noastre, fie că vorbim de clătite mai complexe,  sau reţete simple, unele mai noi, altele devenite repere internaţionale, ce au cucerit lumea întreagă de-a lungul anilor. Ne onorează emoţia pe care o generăm cu fiecare preparat culinar şi artistic pe care îl servim clienţilor noştri şi ne dorim ca viitorii parteneri francizaţi să continue şi să dezvolte această tradiţie. Am creionat proiectul de expansiune prin franciză de la început în minte şi, paradoxal, iată că un moment de criză fără precedent a fost contextul optim pentru a îl aduce la realitate, alături de parteneri redutabili, fără de care nu am fi putut avea dinamica actuală şi alături de care planurile se conturează peste aşteptări”, a declarat Valentin Strugaru, Co-fondator Maison des Crepes.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO