Companii

LaDoiPaşi, franciza Metro Cash & Carry în retailul de proximitate, se extinde la 1.100 de unităţi

Franciza LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an

Franciza LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an

Autor: Roxana Rosu

17.04.2019, 00:05 522

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de retailerul german Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine şi ţinteşte 1.100 de unităţi până la finalul anului 2019, după ce a trecut printr-un proces de repoziţionare pe piaţă.

Franciza a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. În 2014, re­ţea­ua ajunsese la 700 de unităţi, pentru a scă­dea apoi spre 430 în toamna anului 2016, îna­inte de a reveni din nou pe creştere ulterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO