Companii

L’Oreal: Am continuat să dezvoltăm zona de comerţ electronic, însă vine la pachet cu provocări logistice. Gigantul francez este liderul pieţei locale de cosmetice cu afaceri anuale de peste 500 de milioane de lei

L’Oreal: Am continuat să dezvoltăm zona de comerţ...

Autor: Cristina Roşca

22.07.2021, 17:15 105

♦ Grupul a reuşit chiar şi în pandemie să îşi menţină businessul pe un trend ascendent, deşi ritmul de creştere s-a temperat.

Grupul francez L’Oreal va investi în 2021 în dezvoltarea operaţiunilor electronice, acţionând pe trei paliere – comerţul virtual propriu, partenerii de retail şi comercianţii activi doar online.

„În primul rând, vom continua să lu­crăm cu clienţii noştri din retail pen­tru a găsi cele mai bune soluţii atât în ma­gazine, cât şi on­line. În al doilea rând, vom continua să dez­voltăm parteneriate cu ma­gazinele exclusiv online. Şi nu în ultimul rând, ne vom concentra pe dezvoltarea amprentei comerţului online propriu“, spun reprezentanţii L’Oreal România.

Ei adaugă că 2020, primul an marcat de pandemia de COVID-19, a fost unul de cotitură pentru comerţul electronic, iar multe dintre obiceiurile dobândite acum vor rămâne.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO