Kraft Foods, cel mai mare jucător pe piaţa locală a ciocolatei,intră pe segmentul snacks-urilor sărate prin lansarea biscuiţilorTuc în România, cu un buget de 0,5 mil. euro în acest an.
Brandul este prezent în portofoliul internaţional al producătoruluiamerican Kraft din 2007, fiind preluat de la grupul francez Danone,alături de Lu.
"În România, piaţa de snacksuri sărate este în prezent dominatăde chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu unnumăr redus de sortimente. Prin lansarea gamei Tuc ne propunem sădezvoltăm acest segment, investiţia de peste 2 milioane de lei(circa 0,5 mil. euro - n. red.) pentru susţinerea lansării în 2010fiind pe măsură", au declarat reprezentanţii Kraft FoodsRomânia.
Compania americană a realizat anul trecut afaceri de 138 mil. eurola nivel local, în scădere cu circa 12% faţă de 2008, având înportofoliu branduri precum Jacobs, Milka, Poiana sau Smash. Kraftnu deţine fabrici în România, însă are trei parteneriate cuproducători locali de dulciuri şi cafea.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels