Companii

KLM extinde serviciul de integrare a reţelelor sociale în procesul de rezervare

Autor: Mirabela Tiron

05.03.2012, 12:25 61

Compania aeriană KLM va extinde serviciul Meet&Seat, lansat pe 3 februarie şi care integrează reţelele sociale în procesul de rezervare a locului din avion, pe încă zece noi destinaţii: Rio de Janeiro, Buenos Aires, Mexico City, Atlanta, Houston, Los Angeles, Toronto, Johannesburg, Cape Town şi Nairobi.

Pasagerii ce au o rezervare pentru un bilet de avion pot vizualiza cu uşurinţă alături de cine vor călători, prin intermediul profilelor de Facebook şi LinkedIn ale călătorilor. Meet & Seat este deja disponibil pe destinaţiile San Francisco, New York şi Sao Paolo.

Pasagerii pot rezerva un loc anume prin intermediul funcţiei de Manage My Booking cel mai devreme cu 90 de zile înainte şi cu până la 48 ore înaintea zborului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO