Companii

Kingfisher: Există potenţial pentru 50 de magazine şi nu avem restricţii pentru a face achiziţii noi

Kingfisher: Există potenţial pentru 50 de magazine şi...

Autor: Cristi Moga

14.03.2014, 00:08 491
Grupul britanic Kingfisher, care după un proces de transformare care a durat două luni a deschis astăzi primele două unităţi Brico Depot din România, îşi păstrează ţinta de a ajunge la o reţea de 50 de depozite pe piaţa locală. Până atunci însă, compania speră ca în cel mult doi ani să finalizeze procesul de redenumire a reţelei Bricostore, cumpărată anul trecut într-o tranzacţie de 75 mil. euro.
 
Reţeaua franceză Brico Depot, parte a grupului britanic Kingfisher, cel mai mare retailer de bricolaj la nivel european, a anunţat ieri principalul obiectiv pe piaţa locală: „Vrem să ne mişcăm repede pentru a deveni liderul pieţei“, a spus Patrick Papot, francezul de­semnat în vara anului trecut director general delegat al Brico Depot România. În prezent, liderul pieţei de bricolaj este compania românească Dedeman Bacău cu afaceri de 540 mil. euro în 2012.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO