Companii

Kaufland: Vom asista la o creştere a vânzărilor în online chiar şi pentru categoriile de vârstă mai puţin familiarizate cu tehnologia. Consumatorul s-a obişnuit cu acest canal în pandemie. Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri offline cu preţuri mici şi peste 15.000 de salariaţi

Kaufland: Vom asista la o creştere a vânzărilor în...

Autor: Cristina Roşca

21.07.2021, 19:45 225

♦ Retailerul german Kaufland nu are un magazin online propriu, însă lucrează cu platformele de livrare pentru a acoperi acest canal care a ajuns la 1% din toată piaţa, conform ultimelor date, adică la 200-300 mil. euro anual.

Retailerul german Kaufland, al doilea cel mai puternic jucător din comerţul local după cifra de afaceri din 2020, a deschis de la începutul anului şase magazine şi continuă expansiunea într-un ritm similar şi semestrul al doilea.

„De la începutul anului calendaristic 2021 am deschis deja şase magazine, în Târgu-Neamţ, Piatra-Neamţ, al patrulea magazin din Sibiu, în Târnăveni, în Voluntari şi magazi­nul cu numărul patru din Timişoa­ra“, spune Valer Hancaş, director de comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.

Hancaş adaugă că planul pentru 2021 înseamnă un ritm susţinut de expansiune, ce vizează deschiderea a cel puţin zece magazine noi la nivelul întregului an, viziune valabilă de asemenea pentru fiecare din următorii ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO