Caută doar în titlu
Companii

Kaufland România: Peste 70% dintre furnizorii reţelei sunt producători locali şi peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone

Peste 70% dintre furnizorii reţelei de hipermarketuri Kaufland sunt producători români şi peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone, spun reprezentanţii retailerului german în raportul de sustenabilitate aferent perioadei 2016-2017.

Pentru modernizarea şi extinderea reţelei, Kaufland a investit peste 110 milioane de euro în 2016, iar în magazine există 2.000 de produse marcă proprie şi 70 de mărci proprii Kaufland.

Potrivit raportului, în februarie 2017, reţeaua avea 15.478 de angajaţi, vârsta medie în echipă fiind de 36 de ani. De asemenea, 47% din funcţiile de middle management sunt ocupate de femei.

În 2016-2017, salariul minim la Kaufland a fost mai mare decât cel minim legal, iar venitul brut al lucrătorilor cmerciali este acum de 2.800 lei pe lună, incluzând atât tichetele de masă, cât şi tichetele cadou oferite de Crăciun şi de Paşte. Compania oferă angajaţilor asigurare de sănătate, zile de concediu de odihnă în plus, oportunităţi de dezvoltare profesională, tichete de reduceri şi alte beneficii. Un număr de1.809 angajaţi au participat la cursurile de instruire în 2016.

,,Kaufland România este o organizaţie deschisă, transparentă, al cărei obiectiv este să depăşească cerinţele legislative minime obligatorii şi să atingă sau să depăşească cele mai bune practici existente în prezent la nivel internaţional. Acest lucru se poate materializa lucrând împreună cu partenerii noştri. Credem cu tărie că raportul este un prim pas pentru a susţine această călătorie comună către un viitor mai bun pentru noi şi pentru generaţiile următoare. Suntem aici pe termen lung şi vrem să ne dezvoltăm sustenabil împreună cu societatea şi economia României. Sustenabilitatea este parte integrantă din modul nostru de business. Luăm decizii cântărind cu atenţie impactul nostru asupra mediului înconjurător, asupra comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea, asupra lanţului de furnizori, a clienţilor şi a angajaţilor noştri, pentru că avem un rol esenţial în comunitate”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.

Kaufland a investit peste 6 milioane de euro în comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri în cursul anului 2016, în cauze sociale, sport & sănătate, educaţie, cultură şi pentru mediul înconjurător.

 

 
Companii - care are si subcategorii

Etichete: kaufland,romania,ong

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.