Companii

Jucătorii din turismul local se reinventează în vremuri de pandemie. Proprietarul Christian Tour: Vom lansa ȋn curând un proiect pe zona de retail, cu prezenţă în online şi offline

Cristian Pandel, fondator şi acţionar majoritar al Christian Tour

Cristian Pandel, fondator şi acţionar majoritar al Christian Tour

Autor: Cristina Bellu

14.10.2020, 11:47 378

Cristian Pandel, fondator şi acţionar majoritar al Christian Tour, unul dintre cele mai mari businessuri de turism de pe plan local, parte a grupului Memento, consideră că efectele pandemiei de COVID-19 se vor resimţi pe termen lung ȋn activitatea din turism, nu doar ȋn România ci şi la nivel global, şi estimează că revenirea industriei la nivelul din 2019 nu va avea loc mai devreme de 2-3 ani.

În acest context, antreprenorul a decis ȋncă din luna aprilie a acestui an să extindă activităţile grupului său de firme şi către alte segmente din economie, şi anunţă că urmează să intre în curând pe piaţa de retail cu un proiect care va fi prezent atât pe segmentul online cât şi în offline.

„Lucrăm intens la extinderea activităţilor noastre prin noi proiecte care să ne asigure resursele necesare pentru a traversa dificultăţile din turism. Vom lansa ȋn curând pe piaţă un proiect pe zona de retail, cu prezenţă atât online, cât şi fizică. Mizăm pe un concept inedit şi adaptat vremurilor pe care le trăim, cu focus asupra familiilor care deja ne aleg de mulţi ani pentru vacanţele lor”, explică fondatorul Christian Tour .

Prin aceste proiecte, Cristian Pandel ȋşi propune totodată să ofere opţiuni de reconversie profesională pentru mulţi dintre angajaţii săi actuali şi să se folosească la maximum de infrastructura şi resursele deţinute de grupul său de firme, respectiv flota de autovehicule, autogara şi zona de depozitare adiacentă acesteia ori spaţiile anumitor sedii ale agenţiilor de turism.

Sezonul turistic 2020 se arată a fi cel mai atipic din ultimii ani, dat fiind contextul răspândirii epidemiei de COVID-19. Astfel, toate calculele şi proiecţiile pozitive făcute de organizatorii de vacanţe din România la ȋnceputul anului au fost date complet peste cap de izbucnirea pandemiei şi introducerea restricţiilor de călătorie, elemente care au întârziat debutul sezonului principal de vacanţe cu mai bine de trei luni.

Ȋn aceste condiţii, proprietarii de afaceri ȋn turism au fost forţati de ȋmprejurări să găsească soluţii rapide şi viabile pentru a asigura continuitatea şi stabilitatea agenţiilor, dar mai ales pentru siguranţa vacanţelor.

Ȋn cazul Christian Tour, proprietarii au optat ȋncă din primăvara acestui an pentru consolidarea companiilor cu activităţi comune ȋn sfera turismului, ȋntr-un entitate comună - Christian Tour Holding, care deţine un capital social evaluat la peste 25 milioane euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO