Companii

Jovan Radosavljevic, general manager al Coca-Cola HBC România: Consumatorii cumpără pentru acasă produse pe care le-ar consuma în mod normal atunci când ies în oraş

Jovan Radosavljevic, general manager al Coca-Cola HBC...

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.09.2020, 00:07 546

Îmbuteliatorul Coca-Cola a înregistrat un declin al volumelor de vânzări de peste 10% în prima jumătate a anului în curs.

Jovan Radosavljevic, general manager al Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi, cu afaceri de 2,76 miliarde de lei (581 mil. euro) în 2019, spune că în urma restricţiilor impuse în urma închiderii restauran­telor, barurilor şi cafenelelor, pe fondul pandemiei de Covid-19, consumatorii au început să achiziţioneze produse pe care le consumă în mod normal când ies în oraş.

„Consumatorii încearcă să recreeze acasă experienţele pe care le aveau în HoReCa, cumpărând, pentru consumul de acasă, produse pe care le-ar consuma, în mod normal, atunci când ies în oraş. Spre exemplu, sticlele nereturnabile performează extrem de bine“, a spus pentru ZF Jovan Radosavljevic.

Însă, pe fondul pandemiei şi al măsurilor impuse în industria ospitalităţii, care reprezintă o parte „im­por­tantă“ din businessul Coca-Cola HBC România, com­pania a realizat în prima jumătate din anul 2020 vânzări în volum mai mici cu peste 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. „Volumele au scăzut pe măsură ce am trecut printr-o perioadă de restricţii, precum închiderea barurilor, a restaurantelor şi a cafenelelor. În luna aprilie, am înregistrat cel mai mare impact negativ, însă am observat îmbunătăţiri graduale în lunile care au urmat.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO