Companii

Jorge Levinson, directorul diviziei Bayer Pharmaceuticals România şi Moldova: Mulţi pacienţi s-au temut să iasă din casă pentru o vizită la medic, ceea ce a însemnat o aderenţă foarte scăzută la tratamentele medicale

Jorge Levinson, directorul diviziei Bayer Pharmaceuticals România şi Moldova: „(2020 – n.red.) a fost un an asemănător unui roller coaster pentru portofoliul nostru.“

Jorge Levinson, directorul diviziei Bayer Pharmaceuticals România şi Moldova: „(2020 – n.red.) a fost un an asemănător unui roller coaster pentru portofoliul nostru.“

♦ Bayer Pharmaceuticals a pus două noi medicamente pe piaţa locală în 2020, un anticoagulant şi un medicament folosit în afecţiunile retinei l Principala provocare pentru industria farmaceutică în 2020 a fost scăderea numărului de pacienţi care au venit la medic pentru consult şi tratament.

Pandemia de COVID-19 a influenţat inclusiv vânzările marilor companii farmaceutice, pe măsură ce pacienţii au ajuns din ce în ce mai puţin la medic, iar 2020 a fost asemenea unui carusel pentru industria farma, cu vârfuri de vânzări, urmate de scăderi ale cererii, susţine Jorge Levinson, directorul diviziei Bayer Pharmaceuticals România şi Moldova.

„Având atât de multe spitale care restricţionează accesul persoanelor care nu sunt afectate de virus, mai mulţi pacienţi ai diferitelor specialităţi medicale au rămas fără diagnostic medical în timp util şi, prin urmare, au fost privaţi de tratamente. În plus, mulţi pacienţi s-au temut să iasă din casă pentru o vizită la medic, ceea ce a însemnat o aderenţă foarte scăzută la tratamentele medicale“, a spus Jorge Levinson pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO