LIVE: Acum la ZF LIVE: Ce înseamnă un business de biciclete şi motociclete electrice?
Companii

Jorge Levinson, directorul diviziei Bayer Pharmaceuticals România şi Moldova: Mulţi pacienţi s-au temut să iasă din casă pentru o vizită la medic, ceea ce a însemnat o aderenţă foarte scăzută la tratamentele medicale

♦ Bayer Pharmaceuticals a pus două noi medicamente pe piaţa locală în 2020, un anticoagulant şi un medicament folosit în afecţiunile retinei l Principala provocare pentru industria farmaceutică în 2020 a fost scăderea numărului de pacienţi care au venit la medic pentru consult şi tratament.

Pandemia de COVID-19 a influenţat inclusiv vânzările marilor companii farmaceutice, pe măsură ce pacienţii au ajuns din ce în ce mai puţin la medic, iar 2020 a fost asemenea unui carusel pentru industria farma, cu vârfuri de vânzări, urmate de scăderi ale cererii, susţine Jorge Levinson, directorul diviziei Bayer Pharmaceuticals România şi Moldova.

„Având atât de multe spitale care restricţionează accesul persoanelor care nu sunt afectate de virus, mai mulţi pacienţi ai diferitelor specialităţi medicale au rămas fără diagnostic medical în timp util şi, prin urmare, au fost privaţi de tratamente. În plus, mulţi pacienţi s-au temut să iasă din casă pentru o vizită la medic, ceea ce a însemnat o aderenţă foarte scăzută la tratamentele medicale“, a spus Jorge Levinson pentru ZF.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii

Etichete: medic,pacienti,scadere

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.