Jidvei, unul dintre cei mai mari producători locali de vin, se concentrează pe segmentul de vinuri premium şi superpremium, un segment care abia acum începe să fie "atacat" de jucătorii locali. În alte ţări, producţia de vinuri superpremium susţine industria de profil şi aduce companiilor profituri şi le ajută în promovare.
Compania şi-a rebrenduit game precum Clasic, Premiat şi spumantele şi a lansat alte game în serii limitate.
După reaşezarea portofoliului, compania, deţinută de familia Necşulescu, aşteaptă anul acesta o creştere cu 10% a cifrei de afaceri comparativ cu nivelul de 87 mil. lei (19,5 mil. euro, sumă fără TVA) din 2012.
Şi alţi producători de vin care vând volume mari precum Murfatlar sau Vincon au mizat pe lansările de vinuri premium şi superpremium în ultima perioadă.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels