Companii

Jidvei a vandut cu 25 mai mult in primul trimestru

30.05.2003, 00:00 23

Producatorul de vinuri Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 3,6 milioane de dolari (120 miliarde de lei) pe primul trimestru al anului, in crestere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut.
Pentru acest an, compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 17%, astfel incat sa ajunga la 16 milioane de dolari, a declarat directorul de marketing si vanzari al companiei Cristian Fuga.
"Din punct de vedere cantitativ, vanzarile pe primul trimestru au fost cu 5% mai mari fata de trimestrul intai al anului trecut," a spus Fuga. #leadend#
Jidvei dispune de o suprafata viticola de aproximativ 1.800 de hectare, situate in judetul Alba, din care 1.200 ha sunt in proprietatea companiei, restul fiind luate in arenda.
Reprezentantii companiei doresc o extindere a suprafetei de cultivare, prin replantarea suprafetelor invechite.
Anul trecut, compania a realizat o productie de 6.500 de kg la hectar, in conditiile unui an foarte secetos.
Nici pentru anul acesta previziunile reprezentantului companiei nu sunt prea optimiste.
"Anul acesta va fi un an dezastru, pentru ca inghetul a afectat foarte mult culturile. Din fericire, noi am reusit sa le protejam," a spus Fuga.
Jidvei a lansat zilele trecute gama "Tezaur Jidvei," pentru sustinerea careia compania investeste aproximativ 200.000 de dolari.
In privinta vanzarilor pentru aceasta gama, reprezentantii companiei si-au propus sa atinga un milion de sticle pana la sfarsitul anului.
tinand cont de faptul ca, in retail, o sticla ajunge la 150.000 lei, vanzarile pentru aceasta gama ar urma sa atinga peste patru milioane de dolari.
"De fapt, nu este vorba despre un produs nou, ci despre un produs care a functionat foarte bine pe pietele externe, mai ales pe cea americana si britanica," a spus Fuga.
Colectia, care consta in vinuri cupaj (amestecuri de soiuri diferite din recolta aceluiasi an), este un amestec de Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, respectiv Muscat Ottonel cu Feteasca Regala, din recolta anului 2000.
"Este un vin superpremium, pe care l-am lansat pe piata interna abia acum pentru ca am considerat ca acum si consumatorul roman este pregatit pentru un astfel de produs," a mai spus Fuga.




Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO