Companii

Jagoda Gwardys-Zientara, CFO al Carrefour România: Suntem optimişti pentru 2022, dar redresarea economică depinde de capacitatea autorităţilor de a controla pandemia fără a impune restricţii dure activităţilor economice

Jagoda Gwardys-Zientara, CFO al Carrefour România: Proximitatea şi confortul vor juca un rol important în planurile noastre de expansiune, fie prin platforma online de livrare rapidă, cât şi prin reţeaua fizică.

Jagoda Gwardys-Zientara, CFO al Carrefour România: Proximitatea şi confortul vor juca un rol important în planurile noastre de expansiune, fie prin platforma online de livrare rapidă, cât şi prin reţeaua fizică.

Autor: Cristina Roşca

07.01.2022, 11:00 315

♦ Grupul francez Carrefour are pe plan local 365 de magazine offline sub mai multe formate ♦ Compania este de altfel retailerul care acoperă cele mai multe segmente din piaţă, având hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate modernă, un mix de discount şi cash&carry, dar şi operaţiuni online şi platforma de livrare Bringo ♦ În termeni de business, gigantul din Hexagon are în România afaceri cumulate de peste 12,7 mld. lei, fiind pe locul trei în piaţă, după Lidl şi Kaufland, conform datelor pe 2020, cele mai recente.

Retailerul francez Carre­four, prezent pe plan local din 2001, a des­chis anul trecut trei hiper­marketuri, un super­market şi 23 de maga­zine de proxi­mitate modernă, ajungând la un total de 365 de unităţi în Româ­nia. Aceste date se referă doar la inaugu­ră­rile de noi spaţii de vânzare, însă com­pania a şi închis o serie de unităţi în 2021, este vorba de peste 30 de ma­gazine, conform cal­cu­lelor ZF ce ţin cont de faptul că la finalul anului 2020 erau 369 de puncte de vân­zare offline în România. Oficialii Carrefour nu oferă însă cifrele privind închiderile.

Jagoda Gwardys-Zientara, CFO al Carrefour România, spune că îna­inte de a lua decizia privind deschi­de­rea unui nou magazin, precum şi în mod regulat, pentru a verifica performanţa magazinelor existente, compania efec­tuează o analiză amănun­ţită pentru evaluarea profilu­lui consumatorului din zonă, a concurenţei, a puterii de cum­pă­rare şi a multor alte lu­cruri, inclusiv a unor indi­ca­tori care pot fluctua uşor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO