Companii

Iulia Teliban, Cărtureşti: Avem multe cereri să ieşim în pieţe externe, dar nu avem planuri clare. Până acum am deschis în Chişinău

Conferinţa ZF Branduri Româneşti 2019

Iulia Teliban, Cărtureşti: Avem multe cereri să ieşim...

Autor: Alex Ciutacu

10.10.2019, 11:07 257

Străiniii care vizitează locaţiile lanţului de librării Cărtureşti îşi doresc să vadă acest concept şi în ţările lor, ceea ce aduce multe cereri pentru ieşirea pe pieţe externe a brandului, explică Iulia Teliban, senior marketing manager Cărtureşti, în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti 2019.

„Avem multe cereri să ieşim afară. De la străini care vizitează locaţia din Centrul Vechi şi îşi doresc aşa ceva şi la ei sau văd povestea asta posibilă şi în alte pieţe. Momentan nu avem planuri clare, am deschis recent la Chişinău, deci mergem mai aproape de casă unde există comunitatea românească”, spune Iulia Teliban, Cărtureşti, în cadrul evenimentului.

Locaţia din Chişinău este prima din afara graniţelor, în contextul în care lanţul Cărtureşti operează în prezent zece librării în Capitală, iar în provincie a ajuns la 18 unităţi, în Timişoara, Cluj, Iaşi, Constanţa, Arad, Ploieşti, Braşov şi Suceava (câte un magazin), Sibiu şi Brăila.

Responsabilul marketingului Cărtureşti susţine în cadrul evenimentului că brandul reprezintă percepţia consumatorului fondată pe baza experienţei oferite.

„Brandul este povestea pe care o spune consumatorul despre tine după ce îi oferi o sumă de experienţe”, adaugă Teliban.

Întrebată de planurile de extindere ale Cărtureşti în perioada următoare, Iulia Teliban a spus în cadrul evenimentului că plănuieşte să meargă acolo unde există cerere exprimată din partea potenţialilor clienţi.

„Vrem să fim cât mai mult în ţară. Recent a fost şi o petiţie online cu semnături să intrăm în oraşul Buzău, deci mergem unde ne aşteaptă comunitatea locală şi în general mergem unde sunt clienţii. Mereu ne-am conturat prin acest tandem cu publicul. Spre exemplu, acum recent am deschis în Veranda Mall din zona Obor din Capitală o librărie şi în curând om fi şi în Piaţa Obor cu o tarabă. Trebuie să fim acolo să semnalăm prezenţa brandului şi să facem legătura cu librăria”, explică oficialii Cărtureşti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO