Caută doar în titlu
Companii

♦ Grupul italian de utilităţi Enel a terminat primul trimestru al anului cu venituri de 298 de milioane de euro pe piaţa din România, profitul EBITDA (înainte de dobânzi, impozite, deprecieri şi amortizări – n. red.) fiind de 45 de milioane de euro ♦ Odată cu liberalizarea pieţei, Enel, care are pe plan local un portofoliu de 2,8 milioane de consumatori, spune că a ajuns să vândă semnificativ mai multă energie pe piaţa liberă faţă de cea reglementată.

Potrivit datelor publicate de grupul italian pentru primul trimestru al anului, Enel a înregistrat în România venituri de 298 de milioane de euro, cu 2% mai mici faţă de cele din perioada similară din 2017.

EBITDA-ul însă, unul dintre cei mai importanţi indicatori de business în economia unei companii, a ajuns la 45 de milioane de euro de la 43 de milioane de euro în primul trimestru al anului trecut.

În cadrul raportului publicat de grupul italian, creşterea EBITDA-ului reflectă creşterea volumelor de energie vândute şi creşterea preţurilor de vânzare atât pe piaţa concurenţială, cât şi pe segmentul reglementat.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.