LIVE: Videoconferinţa Guvernanţa Corporativă - Leadership în tranziţie şi realitatea post-pandemică
Companii

Pe ce îşi bazează Carrefour dezvoltarea viitoare: pe online şi pe digitalizare. În România, francezii au vânzări de 20-30 mil. euro în mediul virtual. Grupul a fost unul dintre primii retaileri mari care au pariat pe online şi livrări în România

Gigantul francez Carrefour a anunţat că dezvoltarea viitoare a grupului la nivel mondial se va axa pe patru piloni - accelerarea e-commerce, ancorarea în date, digitalizarea serviciilor financiare şi transformarea operaţiunilor tradiţionale de retail.

Principalul pariu al companiei pentru următorii cinci ani îl reprezintă însă comerţul online, segment vedetă în pandemie, care a crescut peste tot în lume precum Făt-Frumos.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.