Companii

Irina Tache, SAP Success Factors Sales Executive for Romania, Bulgaria and West Balkans: După experienţa forţată de a adopta modul hibrid de lucru, se va adopta pe termen lung această variantă. Angajaţii care munceau şi înainte de această pandemie de acasă sau de la distanţă au fost mai productivi anul trecut

Videoconferinţa HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid

Irina Tache, SAP Success Factors Sales Executive for...

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.03.2021, 12:13 110

Companiile vor adopta şi implementa în interiorul lor modul de lucru hibrid, având acum experienţa unui an de muncă de la distanţă, în care angajaţii au reuşit să facă faţă acestui context, a spus Irina Tache, SAP Success Factors Sales Executive for Romania, Bulgaria and West Balkans, în cadrul videoconferinţei HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid.

„După experienţa forţată de a adopta acest mod de lucru, se va adopta pe termen lung această variantă hibridă. Este feedback-ul din piaţă, multe companii îşi reorganizează astfel lucrurile în interior. Iar această flexibilitate aduce beneficii atât angajatorilor – devine mai atractiv ca brand, cât şi pentru angajaţi, care devin mai productivi şi motivaţi”, a spus Irina Tache.

Ea a adăugat că angajaţii care munceau şi înainte de această pandemie de acasă sau de la distanţă au fost mai productivi anul trecut.

 

Alte declaraţii:

Angajatul hibrid desfăşoară munca din orice locaţie. Acesta este doar unul dintre componentele care crează noua realitate a muncii.

Sunt 4 componente cheie a noii realităţi a muncii – forţa de muncă, tehnologie, spaţiul de muncă şi modul în care lucrăm.

Flexibilitatea pe care angajaţii o pot accesa în prezent, în câteva industrii. Există câteva caracteristici pe care le ştiam despre munca flexibilă, era în top 3 cele mai importante aspecte pentru milenialii care evaluau oportunităţile de carieră.

Am observat că HR-ul a ajuns să aibă o funcţie strategică în cadrul companiilor şi nu au mai fost perceptuţi ca o funcţie de suport.

Companiile au apelat la noi pentru mai multe direcţii. Am avut cerere foarte mare în zona de upskill şi new skiil pt angajaţi, atenţie în soluţiile de e-learning, gestionarea performanţelor şi restabilirea de obiective.

În aprilie – mai 2020 majoritatea companiile cu care lucrăm şi-au restabilit obiectivele pentru anul precedent.

Managerii nu au ştiu concret cum să gestioneze echipa în anumite momente din cauza lipsei de comunicare constantă. În funcţie de cum a fost echipa gestionată s-au văzut şi reultate în zona de business.

Instrumentele care facilitează colaborarea între angajat şi companie au fost căutate şi cerute.

68% dintre liderii din HR se gândesc la a construi skilluri critice şi competenţe critice pentru angajaţi, există nevoia de claificare, recalificare şi învăţare continuă. Numărul total de skilluri pentru un singur loc de muncă creşte de la un an la altul cu minim 10%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO