Companii

Ionuţ Velea, cofondator Enhance Studios: Decăderea sau dispariţia unui brand este generată de obicei de un cumul de factori, nu de o singură greşeală

Conferinţa ZF Branduri Româneşti 2019

Ionuţ Velea, cofondator Enhance Studios: Decăderea sau...

Autor: Alex Ciutacu

10.10.2019, 13:59 910

Decăderea sau chiar dispariţia unui brand din piaţă este generat de cele mai multe ori de un cumul de greşeli, de încălcarea promisiunii reprezentate de brand, nu de o singură greşeală, apreciază Ionuţ Velea, cofondatorul agenţiei de branding Enhance Studios, în cadrul evenimentului ZF Branduri Româneşti 2019.

„În general decăderea sau dispariţia unui brand apare după un cumul de greşeli. O singură greşeală nu destabilizează o companie, referindu-mă la situaţiile în care nu îşi pune lumea în cap”, explică Ionuţ Velea, cofondator Enhance Studios, în cadrul conferinţei.

Enhance Studios există în piaţă de 5 ani şi este o agenţie de branding care activează în design în comunicare şi identitate vizuală.

„Brandingul este un loc unde vrem să ajungem alături de client, nu se face de unul singur. Nu poţi comanda branding prin telefon şi să aştepţi să fie livrat. Chiar dacă aceste lucruri par evidente la prima vedere întâmpin în relaţiile cu clienţii problema aceasta”, adaugă el.

Întrebat de brandul pe care trebuie să şi-l contureze o agenţie de branding, acesta a numit procesul „cartea de vizită”.

„Brandul agenţiei de branding este important, este o carte de vizită. Nu pot să îmi arunc eu randul mult mai tare în faţa clienţilor mei pentru că interesu meu este ca brnadul lor să crească, iar brandul meu nu este susţinut de metode clasice precum reclame tv sau campanii de branding nişate. Calitate serviciului rămâne cel mai bun ambasador al brandului”, spune Velea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO