Companii

Ioan Nani, Antibiotice: Trecerea graniţelor pentru businessurile locale se face doar cu investiţii

Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi

Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi

Autor: Roxana Petrescu

11.05.2018, 00:07 549

Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi, unul dintre cei mai longevivi directori dintr-o companie de stat, încurajează mediul local de business la investiţii, recunoaşterea internaţională nefiind altfel posibilă.

„Afacerile se fac între oameni. Devii credibil doar investind“, spune şeful Antibiotice, unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti peste hotare, prezent în peste 75 de pieţe externe.

La nivel macro, Nani crede însă că susţinerea ocupaţiilor tradiţio­nale, dublată de o pro­movare internaţională a aces­tora, dar şi focusul pe industria alimentară pot reprezenta pe termen lung oportunităţi de creştere pentru capitalul autohton, în contextul în care industria grea cel mai probabil va rămâne în mâinile unor grupuri internaţionale.

În acest context, definirea unor priorităţi la nivel de ţară, mereu conectate cu ceea ce ce întâmplă pe plan extern, este esenţială pentru România, mai spune cel care conduce unul dintre cei mai importanţi jucători din industria farma locală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO